מוכרחה להפסיק , ונישברת ...מה עושים????
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ד'ר נוה טוב...( אני פעם ראשונה נכנסת לאתר , וממש נחמד שיש את מי לשתף) שמי זיו אני כבת 28 לפני כ- שנתיים עברתי אירוע מוחי , והשבוע עברתי צינתור - בעקבות pfo . אני מעשנת לצערי למרות הכל כ- קופסא ביום ( 20 סיגריות) אני חייבת להפסיק לעשן , ולא מצליחה ... אני מצליחה ליום יומיים וחוזרת לעשן ,איך מגיעים לשלב הזה שמפסיקים ? האם כדורי זייבן יעילים ? והאם יש תופעות לוואי שעליי לדעת עליהם במיוחד עם אני לוקחת קראטיה ( מדלל דם ) אני באמת רוצה להפסיק ,אבל ההתחלה קשה לי מאוד ..... עזור לי ב ב ק ש ה!!!! בתודה זיו .
זיו שלום!! ממליץ לבדוק עם הרופא המטפל שאין הוריית נגד ליטול זייבן או לחילופין מדבקות ניקוטין ולהתחיל טיפול, במקביל לסדנא התנהגותית!! בהצלחה המשיכי לעדכן נוה