אחרי 38 שנות עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעשן מזה 38 שנים מבלי להפסיק אפילו ליום אחד זה כבר שבועיים אני לוקח כדורי זיבן אך מידי פעם במהלך היום עדיין הגוף דורש מנות ניקוטין . היום רכשתי מדבקות מקווה שזה יעבוד. שאלתי היא האם ניתן לשתות יין בזמן האוכל כמובן לא יותר מכוס אחת או סתם בירה האם זה ישפיע? בתודה מראש ארמונד
ארמונד שלום!! כעיקרון שתיית אלכוהול בזמן נטילת זייבן אסורה בשל האפשרות של הגברת תופעות הלוואי!!! בהצלחה נוה
אני מעשנת כעשור, 20-25 סיגריות ליום. יש לי כבר זייבן, אך עיון בעלון הרתיע אותי: עד כמה תופעות הלוואי המצויינות בו שכיחות? ועד כמה מעלה את הסיכון כוס יין עם הארוחה? תודה, יעל