האם לסובלים מחרדה כדאי להפסיק לעשן?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעשנת כ-20 שנה כמעט קופסא ביום. מזה 7 שנים סובלת מחרדה ומטופלת בסרוקסט. אני מאוד מאוד מאוד רוצה להפסיק לעשן מפני שכל הקמפיין נגד העישון גורם לי לחשוב כל הזמן איזה מחלות יהיו לי בעתיד+בעלי והילדים סובלים+ההוצאות של סיגריות ת.ח. גדולות מאוד, אבל... אני מפחדת להיות בלעדיהן. איזה השפעה כימית יש לניקוטין על חולי החרדה?
נאוה שלום!!! ידוע כי בין תופעות הגמילה מניקוטין בחלק מהאנשים מופיעה עלייה ברמת החרדה גם באנשים ללא רמת חרדה מוגברת, הנמשכת מספר שבועות. לאנשים הנוטלים סרוקסט ניתן לשלב טיפול עם זייבן תוך התאמת המינון וליווי הרופא המטפל. שילוב זה עוזר להרגיע את מערכות הגוף ולהקטין את עוצמת תסמיני הגמילה. להשלמת המידע ממליץ לפנות לרופא המטפל. בהצלחה נוה