יש לי שאלה ובעיה...
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול בלילה (3 לפנות בוקר ככה) ישבנו כמה חברים על הברזלים... ואז חבר שלי הוציא סיגריה... ביקשתי ממנו סיגריה (פעם ראשונה שעישנתי)... קיצר היום יש לי כל הזמן סחרחורות וכאבי ראש... זה בגלל הסיגריה?? או משו אחר? תענו לי בבקשה...
לקריאה נוספת והעמקה
זהו אז אני חושבת שכן שזה עושה סחרחורות וזה נורא משפיע אבל אך ורק... בימים הראשונים ואחר כך מתרגלים לזה לפי הכמות שאתה מעשן למרות שאני לא מעשנת אבל אני יודעת היטב מה עושים במצבים כאלה צאווווווו
תום שלום!! כן זה קשור בסיגריה ממליץ לא לחזור על כך!!!!!!! נוה