עישון יתר
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אבי בן 55 ומעשן 4-5 קופסאות ביום. הוא מכבה סיגריה אחת ומייד מדליק את השנייה. לא נראה לי בכלל שהוא שם לב לכך. זה מגעיל אותי, הוא מעשן בבית כשאני בעלי והתינוק נמצאים. אני כל הזמן זורקת לו הערה כללית על העישון כגון "לא תזכה להנות מהנכדים שלך יותר מדי זמן בגלל הסיגריות..." אבל יש לי הרגשה שיש אתימות קשה בנושא. מה לעשות??? אני מפחדת מהיום שהוא יחלה במחלה כתוצאה מהעישון הכבד שלו. בנוסף הוא חולה סוכרת וסובל מלחץ דם גבוהה. איך נגשים לאדם כל כך "מבוגר" שצריך כנראה להתבגר בנושא הזה??? תודה מראש, חג שמח.
שנית שלום דאגתך מובנית מציע לבקש מרופא המשפחה לנהל את הדיאלוג לגבי הפסקת העישון ובכך להקטין את החיכוך בנושא. מלבד זאת מציע להקטין את העישון הפאסיבי ע"י התרחקות במידת האפשר. בהצלחה נוה