הפסקתי לפני שנה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הפסקתי לעשן לפני שנה בעזרת זיבן כיום יש לי כמיהה בלתי מוסברת לסיגריה למרות שריח סיגריות מפריע לי . מה עושים? לקחת סיגריה אחת? תודה
רוני שלום!!! לא ליטול סיגריה בכל תנאי !!! זכור את ההישגים שרווחת בעמל רב!!! תחושת הכמיהה לסיגריה עלוללה להופיע גם זמן ממושך לאחר הפסקת העישון אך מדובר ברגעים חולפים ואין להיבהל מהם, כמובן שעישון אינו הפתרון!! נסה לבדוק מהם הגורמים לתחושות אלו, לחץ עומס וכו וזכור כי קיימים פתרונות אחרים והסיגריה אינה הפתרון לכך!!! בהצלחה נוה
יש לי את אותה בעיה. הפסקתי לעשן לפני 5 חודשים עם זיבן ואני עדיין רוצה סיגריה מדי פעם בעיקר כשאני רואה אנשים אחרים נענים בפאבים לדוגמא או ברגעי לחץ בעבודה. אילו פתרונות אחרים אתה יכול להציע?