לאחר שלושה שבועות...
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר שניסיתי להיגמל ללא הצלחה עם זייבן, הגעתי למסקנה שהכל בראש...ואכן, כבר 3 שבועות לא עישנתי. הבעיה (שעלולה להישמע מגוכחת) היא שזה פשוט קל לי מדי (עישנתי 15 שנים כקופסא ביום). שמעתי שהתקופה הקשה בגמילה עדיין לפניי...(כעבור חודשיים - שלושה מרגע ההפסקה). עפ"י הספרות, האם יש בכך מין האמת? או שזה אינדיבידואלי? אני חייב לדעת מה עוד לפניי... תודה אבי.
אבי שלום!! תחילה יישר כוח!!! מבחינה פיזיולוגית לאחר 3 עד 4 שבועות של הפסקת העישון השפעות הגמילה מניקוטין חולפות!! בפרק הזמן הקרוב עליך לשים דגש על השינוי שעברת ולשנות את המצבים הקשורים בעישון וכן להימנע מסביבת מעשנים, במקביל עליך לנסות לרכוש הרגלי התמודדות חדשים במקום העישון. מומלץ גם להקפיד על פעילות גופנית והרגלי אכילה נכונים!! בהצלחה המשך לעדכן נוה