נגמרו 60 כדורי זיבן - מה עכשיו ?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר נוה שלום רב שמי תמיר אני בן 33 ועד היום עישנתי כחצי קופסה עד קופסה ביום החל מגיל 20. בתקופה האחרונה הרגשתי קוצר נשימה כתוצאה מהסיגריות, הלכתי לרופאה ברמת גן שהפנתה אותי לכדורי הזיבן ואכן הכדורים עובדים עליי בצורה טובה מאוד. שאלתי היא מאחר והכדורים עומדים להיגמר מה עליי לעשות האם לבקש עוד כדורים או פשוט להיזהר לא לעשן ולא להיות במחיצת מעשנים, האם השפעת הכדורים נעלמת לגמרי ? לתשובתך המהירה אודה מראש תמיר
תמיר שלום!!! ההמלצות מנחות לנטילת הכדור לפרק זמן מינמלי של 7 שבועות לפחות. ככלל ניתן להפסיק את הכדור ללא תופעות לוואי. ממליץ להתייעץ עם הרופא המטפל במידה ויש מקום להארכת הטיפול. עליך להתמיד בשמירה על הרגלים החדשים שרכשת ולזכור שעישון אינו קיים עבורך. התרחקות ממצבים המזכירים את העישון הינה חלק מהשינויים שעברת ועליך להתמיד בהם!! בהצלחה נוה