גמילה מעישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם! לאחר תקופה של שנה שבה עישנתי 2 סיגריות ליום (לא קופסאות), ניגמלתי מהעישון בכוחות עצמי אבל חשתי שינויים במצבי רוח ובאכילה עד כדי כך שירד לי התאבון ויכלתי לסיים יום גם בלי לאכול. רציתי לשאול האם יש קשר בין שני הדברים, ומה אני יכולה לעשות בכדי לשפר את זה , בנוסף לאחר התקופה של הארבעה חודשים שבהם לא עישנתי חזרתי לעשן ורציתי לשאול איך אני יכולה להיגמל בלי לךחזור לזה שוב תודה
דנה שלום!! בד"כ בתהליך הגמילה מעישון חשים עלייה בתאבון. מיעוט האנשים חשים ירידה בתאבון כנראה כחלק מהפגיעה הכללית במצב הרוח שהינה אחת התסמינים של גמילה מניקוטין!!! בכדי להשיג גמילה ארוכת טווח לא מספיקה ההתגברות על המרכיב הפיזיולוגי אלא יש לעבור שינוי התנהגותי כולל רכישת דרכי התמודדות והפנמה כי הסיגריה אינה מהווה יותר חלק מחייך. לשם כך מומלץ על שילוב של טיפול תרופתי והתנהגותי !!! ממליץ לפנות לרופא המטפל להשלמת המידע. בהצלחה נוה אשמח אם תמשיכי לעדכן