שאלה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נווה הנכבד היום זהו היום החמישי לנטילת הזיבן אתמול עישנתי מידי פעם אך היו לי כאבים בפה ובחניכיים (של השתוקקות לסיגריה) זה תמיד קורה לי שאין לי ניקוטין. היום קרה לי דבר מוזר אין לי חשק בכלל לעשן רציתי לשאול אותך: האם זה בגלל הזיבן? ולמה אני מרגישה את הלב שלי דופק חזק? האם אתה חושב שמחר אקום בבוקר עם הרגשה שוב לעשן? ברצוני לציין שעישנתי מדי יום כ-30-35 סיגריות. מחכה לתשובתך אלינור
אלינור שלום!! תופעת הדחייה מהסיגריה הינה אחד מהיתרונות של הטיפול בזייבן, בד"כ תחושה זו נמשכת גם בהמשך. תחושת דפיקות הלב קשורה כנראה לתהליך הגמילה אך במידה ותמשך ממולץ להבדק ע"י הרופא מהטפל. ממליץ להתמיד בנטילת הזייבן כמומלץ פעמיים ביום במשך 7 שבועות לפחות תוך מעקב הרופא המטפל המשך הצלחה המשיכי לעדכן נוה
אנה סיפרולי על תכנית גמילה של חברת פרידום אינטרנשנל