התחלתי עם 2 כדורים ביום של ZYBAN. אסור לי לעשן או
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי עם 2 כדורים ביום של ZYBAN. אסור לי לעשן ? אני מרניש צורך לעשן ומעשן 7,עד 10 סיגריות ביום .היום הרגשתי לא טוב, היו לי כעבי ראש , סחרחורת,דפיקות לב וקוצר נשימה.אלו תופעות לוואי? רציתי לקחת כדור של alprox 0.5 mg אבל לא יודע האם זה מותר. מה צריך לעשות כדי להרגע? תודה, בני
בני שלום!!! התופעות אותן אתה חווה הן חלק מתהליך הגמילה ובד"כ חולפות תוך מספר ימים. ההוראות הן ליטול את הכדור לפחות 7 עד 14 יום בטרם מפסיקים לעשן. אין מניעה ליטול כדור הרגעה עם הכדור כמובן תוך ידיעת הרופא המטפל. ממליץ לחהמשיך את נטילת הכדור וליידע את הרופא המטפל על תחושותיך ולהתייעץ עמו לגבי מועד הפסקת העישון בהצלחה המשך לעדכן נוה