רוצה להגמל אך אולי לא עד כדי כך?!?...
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, שמי דורית ואני בת 24 ,מעשנת מזה 3 שנים וקצת יותר קשה לי להגמל, האמת היא שהגמילה הכי ארוכה שהיתה לי היתה בת כמה שעות ובכל פעם התירוץ הוא "אוקיי, אחרונה וזהו" או לחילופין "אחרי המבחנים" אחרי התואר.. נראה לי שהבנתם. מבקשת עזרה
דורית שלום!! נכון זקוקים לרצון והחלטה בכדי להפסיק לעשן. אך גם שיטה נכונה לגמילה עוזרת ממליץ על שילוב של טיפול תרופתי והדרכה התנהגותית כשיטה היעילה ביותר. ממליץ להתייעץ עם הרופא המטפל בהצלחה נוה