אהובי מעשן....
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ידיד שאני אוהבת מאוד. נדמה לי שבזמן האחרון מתפתח קשר יותר רציני אך הדבר שמונע מבעדי להיות איתו זו העובדה שהוא מעשן! אני לא מסוגלת לסבול את זה! הוא הבטיח שאחרי הצבא ייגמל אך טרם עשה זאת. קשה לי כי אני באמת רוצה להיות איתו אך אינני מוכנה לסכן את הבריאות שלי בגללו וקשה לי עם העובדה שהוא מסכן גם את בריאותו. וזה באמת יכול לסכן את בריאותי נכון? גם אם אני לא נמצאת לידו בזמן שהוא מעשן, עדיין הפה שלו מסריח מהסיגריות וזה דוחה! לא ברור לי איפה הגבול? מתי עישון פסיבי נהיה מסוכן, כשנמצאים ליד מעשן גם אחרי שהוא מעשן ונמצאים בחברתו כשהוא מדיף מעשן סיגריות? זה גם מסוכן? אני עוד לא דיברתי איתו על כך שזה הגורם היחיד שמפריע לי ואולי הוא יפסיק בשבילי, אך עדיין אני מעוניינת לדעת את התשובות לשאלות ששאלתי... תודה, דנה.
דנה שלום!! עישון פאסיבי מסוכן לסובבים ולכן הגבילו את העישון במקומות ציבוריים. בנוסף, קיימת השפעה שלילית לבני בית של מעשנים גם כאשר אינם מעשנים בתוך הבית. לבריאות ובהצלחה נוה
הייתי במצב שלך. אני לא מעשנת ואפילו לא סובלת שמעשנים לידי. בכל זאת הכרתי מעשן ואפילו התחתנתי איתו. הבטחות על הפסקת עישון היו תמיד (וגם נסיונות). כשהייתי בהריון זה היה סיוט. שלושה חודשים ראשונים לא יכולתי להיות בקרבתו כאשר היה לו הריח של העישון. במשך כל ההריון היה סיוט לנסוע איתו באותו רכב (תמיד יש תרוצים - אני מחזיר את הסיגריה מחוץ לחלון... החלון פתוח והעשן עף החוצה.. וכו').כשיש ילד בהתחלה מקפידים אבל בשלב מסוים מתחילים עם ההקלות. בכל זאת הוא כבר חודשיים לא מעשן... ואנחנו בכל זאת אוהבים. קחי בחשבון - ההבטחות שוות ל... תהיי מוכנה שהמצב לא ישתנה - עדיין אפשר לאהוב... אני חיה בתקווה שהחודשיים האלה יהפכו לשנתיים ולתמיד.