מזון במקום עישון והגעגוע
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עישנתי כ 8 שנים כקופסה ביום. בהריון הראשון עשיתי הפסקה ולשימחתי מעבר לרצון החזק לא לעשן לא יכולתי לגעת ולהריח סיגריה מה שמאוד עזר לי לא לעשן. לצערי אחרי כ3-4 חודשים חזרתי לסורי. כעבור 6-7 שנים בהריון הבא שלי שוב מיוזמתי הפסקתי לעשן ולמרות שרציתי לעשן ולא נגעלתי מריח הסגריות(והייתי בטוחה שאשוב לעשן ישר אחרי הלידה או זמן קצר לאחריה) לא חזרתי לעשן. כיום אני כ שנה וחצי אחרי הלידה ואיני מעשנת אולי רק פעם ב כשאני מתגעגעת. איני מחזיקה סיגריות ולא מבקשת רק פעם ב.. וזה עם חשש כי בד"כ אם בפעם ב.. אני לוקחת סיגריה אני מרגישה מידית חולה עם בחילות קשות כאבי ראש ותחושת התעלפות מה שגורם לי לרתיעה לא לחזור לסיגריות. אבל....הצורך התעסוקתי סביב הסיגריותעיל הזיכרון של ההנאה הקודמת עדיין מקננים בי (לא מפחידים אותי כי הפחד מההרגשה הרעה חזק יותר) והבעיה שהפורקן הוא האוכל דבר שאיני יכולה לסבול. התקפי האוכל הצורך לשוטט במטבח וסביב המקרר במקום לקיחת הסיגריות וזה גורם לי לאי שקט ועצבים מה עושים? זקוקה לעיצה יעילה אמיתית ומקצועית.
ליאת שלום!! ממליץ לפנות למרפאה מיקצועית לטיפול בשיבוש בהרגלי אכילה בהצלחה נוה