משהו מציק בגרון ושיעול
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי אצל 2 רופאי אף אוזן וגרון והתלוננתי שאני מרגישה כאילו יש לי משהו בגרון שנדבק ולא רוצה לצאת, יחד עם זאת אני משתעלת ומרגישה שיש לי המון ליחה שניהם אמרו שזה מהסיגריות והפתרון היחיד להפסיק, האם זה נכון אין טיפול לדבר שמציק בגרון אולי אני צריכה לבדוק את מיתרי הקול (הקול משתנה לי לפעמים) תודה מראש
מיכל שלום!! אני מניח שרופאי אא"ג בדקו גם את מיתרי קולך אך אין זה הפרט החשוב. ידוע כי עישון מגרה את דרכי הנשימה וגם את מיתרי הקול וגורם לשינויים כולל צרידות ופליטת ליחה מרובה. ההמלצה היא חד משמעית להפסיק עישון והנני מצטרף להמלצתם. אשמח אם תעדכני על החלטתך בברכה נוה