גמילת עישון עם זיבן

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

14/06/2004 | 14:25 | מאת: מוטי

אחרי 3 שנות גמילה חזרתי לעשן שוב לפני שנה וחצי (לפחות חפיסה ליום). לאחרונה שוב עלה בי הרצון להפסיק עם הדבר המגעיל (אך הממכר) הזה וקניתי כדורי זיבן. מהי הדרך הנכונה לשימוש בכדור עבור הפסקת עישון מוצלחת והאם כדאי בתקופה הראשונה ללא סיגריות לשנות משהו באורך חיי (קפה, ספורט ...). האם יש צורך בקבוצת תמיכה או שהפסקת עישון עם זיבן הראתה הצלחה ללא עזרה ממקורות נוספים. תודה מראש, המעשן

לקריאה נוספת והעמקה
15/06/2004 | 17:29 | מאת:

מוטי שלום !! אמנם הפסקת עישון באמצעות זייבן לבד נמצאה יעילה אך הההצלחה המיטבית הינה בנטילת זייבן בשילוב עם טיפול התנהגותי קבוצתי!!! אין ספק כי במקביל לגמילה ה"פיזילוגית" דרושה עבודה התנהגותית לשינוי הרגלים שיעזרו להימנע מעישון בעתיד. אשמח אם תעדכן אותנו על הצלחתך בהצלחה נוה

15/06/2004 | 17:37 | מאת: מוטי

תודה. אשמח לקבל המלצות לטיפול התנהגותי קבוצתי בנוסף לזייבן. בנוסף, האם נטילת התרופה לשבוע ואח"כ הפסקת עישון זו הדרך המומלצת?

22/07/2004 | 09:49 | מאת: אטיאס יעקוב

אני מעשן כבד מזה 30 שנים ולפני 4 ימים התחלתי בטיפול בזייבן כבר ביום הריאשון ירדתי בצריכת הסגריות מ70 סגריות ביום לכ25 עשיתי חשבון ומצאתי כי בתקופת העישון כולה שרפתי כ300000 שח ואני לא מדבר על הנזקים הבריאותיים הבלתי הפכים היום התחלתי לקחת שני כדורים אני מאוד מקוה כי תוך 10 ימים אני ממש אפסיק לגמרי עם הסיגריות שאלתי היא : מה עלול לקרוא אם לא אעמוד ביעד שקבעתי האם זה עלול לגרום לי לאבד תיקווה אנא עיזרו לי בעידוד כי אני ממש זקוק לזה תודה