גמילה מהכמיהה לעישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הפסקתי לעשן לפני כ - 8 חודשים לאחר כשלושים שנות עישון, בעקבות ארועי וניתוח לב. על אף הזמן שחלף, עדיין קיים בי רצון לעשן ותחושת חסך. מה ניתן לעשות כדי להיגמל מהכמיהה לעישון. בתודה מראש על מענה, ובהקדם.
הכמיהה לסיגריה לאחר שהפסקת לעשן הינו דבר מוכר. גם לאחר ש"הרעב לניקוטין" חלף עדיין קיים זכרון רגשי לעצם פעולת העישון. חשוב לציין שבד"כ זהו זכרון לרגעים קצרים ומבטא בעצם תחושות נוסטלגיות, למצב שהיה בעבר. בד"כ עם הזמן תחושה זו פוחתת מאליה אך בכל מקרה ניתן להעזר גם בתמיכה מיקצועית. בהצלחה נוה