מחר אני מפסיק לעשן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי המון שנות עישון, מחר אני מפסיק לעשן, בעזרת האל הטוב. בלי זייבן ובלי ניקורטים. אנא אחלו לי הצלחה. ובהצלחה לכל הנגמלים, הנמצאים בעיצומה של תקופת הגמילה. אני מבין שזה מאבק, ממש מלחמה של דקה אחר דקה בהצלחה לכולנו דודי
תודה יעל על האיחולים. ואכן, היום זה היום שלישי שלי שבו איני מעשן. קשה זוועה. אני עצבני, יש לי הזיות אלימות על כל מיני פוליטיקאים מהימין ופרצי אלימות ברחוב, אבל אני לא מעשן ומקווה שהאלימות והזעם הלא קדושים יחלפו\ בהצלחה לכולם דודי
הללו יעלי תודה על העידוד מי את מעודדת אלמונית?< דודי [email protected]