עברו 7 שבועות ומה עכשיו?

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

22/05/2004 | 11:14 | מאת: בנימיני משה

זהו עברו להם 7 שבועות של טיפול בזיבן ומתוכם 5 שבעות ללא עישון לחלוטין. ןמה עכשיו? להפסיק בהדרגה? להפ]סיק מידי . להמשיך עוד? משה והמשפחה

03/06/2004 | 18:46 | מאת:

שלום!! מתנצל על העיכוב בתשובתי אשמח אם תעדכן מהו מצבך כעת בכדי שהתייחסותי תהייה רלבנטית. בהצלחה נוה

06/06/2004 | 22:38 | מאת: בנימיני משה

נווה יופי שחזרת!!!!!!!!! התהליך החל ב 1/4 וההפסקה נעשה שבועיים אח"כ דהיינו ב14/4 אני היום ללא גללות מאז 7 שבועות דהינו 20/5 . המצב נכון להיום זה שאני לא מרשה לאף אחד לעשן לידי כי זה נשגע אותי ובנוסף הצורך לסיגריה עדיין קיים . נקווה שעם הזמן אני אשכח שפעם עישנתי במשך 30 שנה ותרמתי יחד עם אשתי 120000$ ליבואני הסיגריות