עברו 7 שבועות ומה עכשיו?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זהו עברו להם 7 שבועות של טיפול בזיבן ומתוכם 5 שבעות ללא עישון לחלוטין. ןמה עכשיו? להפסיק בהדרגה? להפ]סיק מידי . להמשיך עוד? משה והמשפחה
שלום!! מתנצל על העיכוב בתשובתי אשמח אם תעדכן מהו מצבך כעת בכדי שהתייחסותי תהייה רלבנטית. בהצלחה נוה
נווה יופי שחזרת!!!!!!!!! התהליך החל ב 1/4 וההפסקה נעשה שבועיים אח"כ דהיינו ב14/4 אני היום ללא גללות מאז 7 שבועות דהינו 20/5 . המצב נכון להיום זה שאני לא מרשה לאף אחד לעשן לידי כי זה נשגע אותי ובנוסף הצורך לסיגריה עדיין קיים . נקווה שעם הזמן אני אשכח שפעם עישנתי במשך 30 שנה ותרמתי יחד עם אשתי 120000$ ליבואני הסיגריות