הפסקתי לעשן ב-23.12.03 ....בעזרת זייבן וממליצה בחו
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
להוסיף על מנת שלא אקלע למצב בו אשבר ואחזור לסיגריות?, האם כל החיים יש סיכוי שאחזור, האם זה כמו אלכוהול שחייבים להיות צמודים ל - AAA ?
לקריאה נוספת והעמקה
יולי שלום!! אכן ההתמכרות לניקוטין הינה בעלת מרכיבים כרוניים. התלות הפיזיולוגית חולפת לאחר מספר שבועות אך תמיד קיים הזכרון הרגשי הקשור בסיגריה. נסה לשנות את השיגרה שהיית קשורה בעישון, תגמל את עצמך והזכר לעצמך מדוע לא כדאי לעשן כי : חיים יותר מקטינים את הסיכון ללקות באירוע מוחי, לבבי או בסרטן מגדילים את הסיכוי ללדת ילד בריא האנשים החיים בסביבתך יהיו בריאים יותר תחסוך כסף שתוכל לנצל למטרות טובות יותר בהצלחה נוה