עד מתי?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני לוקח זייבן כבר 7 וחצי שבועות. יש לי מעט תופעות לוואי כמו קוצר נשימה לפעמים ויובש בעיניים - אם כי לא משהו מדאיג. ובכל זאת, אני הייתי שמח לשמוע אם אני יכול להפסיק ליטול את הכדורים (נותרו לי עוד 10 ימים בחבילה), או שכדאי ללכת עד הסוף, למרות התופעות. בסך הכל אני מרגיש טוב בלי הסיגריות, לא מרגיש בחסרונן ומקווה שזה יימשך כך גם בלי הכדורים.... תודה רבה, צחי הלא-מעשן
לקריאה נוספת והעמקה
צחי שלום!! למעשה סיימת בהצלחה את תקופת הטיפול המינמלית. למרות שהינך יכול להפסיק כבר עכשיו ממליץ לסיים את 10 הכדורים שנותרו ולהפסיק אז. בהצלחה המשך לעדכן נוה