גמילה ע"י הילינג - קשה קשה

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

23/04/2004 | 18:37 | מאת: אשתו האוהבת

בעבר בנזוגי נסה להפסיק לעשן עם זייבן אך ללא הואיל. היום הוא עבר טיפול בהילינג - והוא מאוד סובל עכשיו. מת לסגריה. מרגיש שזה לא עזר בכלל. יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לעזור לו? אשתו האוהבת

02/06/2004 | 14:32 | מאת: גוליור

כן יש משהוא שאת יכולה לעשות למענו-לתת לו סיגריה. מי המטפל שעשה לן את הטיפול?