אני שבועים לא מעשנת.אבל היום,
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מרגישה חוסר שקט ,נורא ורצון לקחת סיגריה.חצי אומר לי לא, והחצי השני אומר לי כן, איך יוצאים מזה. רק מי שהפסיק לעשן יכול להבין אותי.עיזרו לי לצאת מזה. תודה.
ר.נ. שלום עברו כ- 8 ימים מאז פנייתך . כיצד את חשה כעת? הכמיהה לסיגריה הינה תופעה מוכרת אצל המפסיקים לעשן ובד"כ עוצמתה ותדיקות הופעתה פוחתות עם הזמן. הדרך להתמודד עם תחושות אלו הינה להסיח את הדעת ע"י שתיית מים ו/או שינוי פעילות. זכרי היכולת שלנו להתרכז במצב אחד אינה אורכת יותר מאשר דקות ספורות וכך גם באשר לכמיהה לסיגריה, כלומר זהו מצב חולף!! בהצלחה נוה