סוגרת חודש ללא עישון-לא נעשה קל יותר
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול "סגרתי " חודש ללא עישון הפסקתי לעשן במקביל ללקיחת הזיבן בימים האחרונים אני מרגישה שהכדור לא כל כך עוזר והרצון לעשן גדול יותר גם הרצון לאכול גבר. לעומת זאת נדודי השינה עדיין קיימים.
שלום!! ממליץ להתמיד בחלק מהמקרים נדרש זמן ארוך יותר עד שתופעות הגמילה שוככות. במקביל יש להקפיד על הרגלי שתייה אכילה ופעילות גופנית. יש לנצל את התקופה בכדי לרכוש הרגלי התמודדות נוספים במקום הסיגריה וכן להימנע ממצבים המוכרים לך כקשורים או מעודדים עישון. בהצלחה נוה