הפסקת כדורים וליחה.
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הרופא ממליץ לנו להפסיק לקחת את הכדורים אם הפסקנו לעשן , ולא סיימנו את כל החודשיים מה דעתך? ולי אחן בכלל לחה מה לעשות?
שלום!! ההמלצות הן ליטול את הכדור לפחות במשך 7 שבועות לפחות בפרק זמן זה עלייכם לנסות לרכוש הרגלי התמודדות חדשים ללא הסיגריה. 7 שבועות הוא פרק הזמן המינימלי שנמצא כיעיל בכדי להבטיח גמילה לאורך זמן. לעיתים פולטים ליחה מספר שבועות עד חודשים מזמן הפסקת העישון. במידה והתופעה מפריעה נא לפנות לרופא המטפל לבדיקה. בהצלחה נוה