זייבן ואני
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, התחלתי ליטול זייבן לפני שמונה ימים. יש לי אמנם תחושות מוזרות מעט, אך בינתיים לא חלף אצלי הצורך בעישון. שאלתי היא מתי וכיצד אמור הזייבן לגרום לי להפסיק לעשן? האם להמשיך ולעשן עד שיחלוף הצורך בעישון? האם יש כאלה שההתמכרות אצלם מנצחת את הזייבן והאם התקופה שלוקח לכדור להשפיע מלמדת על מידת ההתמכרות? וכן, אני באמת רוצה להפסיק לעשן... תודה מראש
צחי72 שלום!! עליך להתמיד בנטילת הזייבן כמומלץ. במידה ואין תחושה של הפחתה בכמות 14 יום מנטילת הכדור תתחיל להפחית את כמות הסיגריות בהדרגה וקבע את יום הפסקת העישון לשבוע לאחר מכן. המשך לעדכן בהצלחה נוה