גמילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 29 מעשן קופסא ליום מגיל 16 בערך ומידי פעם מגי ל 14 האם לדעתך כבר גרמתי נזק בלתי הפיך ללב ריאות וכוליי? האם גמילה רצוי שתהיה מוחלטת או שתבוצע בהדרגה ? אני לא משתעל לא נחנק ולא סובל לעת עתה מהעישון תודה רבה אתה עושה מעשה מבורך בעצם פתיחת פורום שכזה ישר כח אסף
אין לך מה להתלהב מהפורום אם לא הבנת מוכרים כאן כדורי זייבן
אסף שלום!! עפ"י נתוני העישון שהינך מוסר הינך מעשן כבר מספר שנים גם ללא תלונות של שיעול או קוצר נשימה קיימות פגיעות במערכות השונות. הפסקת העישון תביא לשיפור בכך ולאור גילך הצעיר ותוחלת החיים הצפוייה עד 120 !! נראה כי גם תהנה מכך. ממליץ לפנות לאחת המרפאות המתאימות במסגרת קופת החולים באגודה למלחמה בסרטן ו/או המרפאות הרב תחומיות באזור מגוריך. בהצלחה נוה