תופעות לוואי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר נווה שלום. אני משתמשת בזיבן מזה 5 שבועות. לאחרונה אני מתעוררת באמצע הלילה ולא מצליחה לחזור לישון. בנוסף יש לי תחושה של אי שקט בראש ולחצים בחזה. האם אלו תופעות לוואי רגילות? אני מאוד מעוניינת להמשיך בטיפול של הזיבן. (אני לא מעשנת שלושה וחצי שבועות)מה עליי לעשות?
נועה שלום!! התמידי בנטילת הזייבן כמומלץ לפחות 7 שבועות במקביל במידה והתופעה אינה חולפת פני לרופא המטפל ונסי טיפול בכדור שינה לתקופה קצרה. בהצלחה המשיכי לעדכן נוה