גמילה מעישון-זייבן

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

12/03/2004 | 09:47 | מאת: זהבה

אני לוקחת את הזייבן כשבועיים ובעקבות זה הפחתתי את כמויות העישון וכיום אני לא מעשנת בכלל! אך אני עדיין ממשיכה לקחת את התרופה, ברצוני לשאול מתי אפשר להפסיק אותה? אם אני יפסיק עכשיו אני לא יחזור לעישון? אם אני יפסיק אותה לא יהיו לי תופעות לוואי? ותודה מראש על העזרה...

לקריאה נוספת והעמקה
13/03/2004 | 18:08 | מאת: smadar

שמי סמדר ואני משתמשת בזייבן כבר למעלה משלושה שבועות ואנני מרגישה שאני בדרך ל הפסקת עישון מה עלי לעשות? האם עלי להמשיך וסיים את כל החפיסה או בגלל שהזייבן לא משפיע עלי כמו על האחרים עלי להפסיק? בתודה מראש סמדר

14/03/2004 | 23:17 | מאת:

זהבה שלום!! נפלא הינך בדרך הנכונה!! ההמלצות לגמילה בעזרת זייבן כוללות טיפול בן 7 שבועות לפחות !!! כלומר עלייך להתמיד לפחות עוד 5 שבועות .בפרק זמן זה הגוף ניגמל מהניקוטין ובמקביל עליך לרכוש הרגלים חדשים ללא סיגריה ולהפנימם. הפסקת הטיפול אינה כרוכה בתופעות "ריבאונד" אך עלייך להמשיך ולשמר על הרגלייך החדשים ולהימנע מהסיגריה גם אם הינך חשה חזקה!! בהצלחה נוה