זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התחלתי את השימוש בזיבן בדיוק לפני 4 שבועות, אני מקפידה ולא פספסתי אף כדור, אך עם זאת אני עדין מעשנת וגם לא מרגישה בשינוי משמעותי בכמות הסיגריות. האם בכל זאת להמשיך לקחת אותם? תודה מראש, מיה
מיה שלום!! גופך מוכן להחלטה להפסיק לעשן ממליץ להתמיד בנטילת הזייבן יש אנשים שנדרשו לתקופה ממושכת יותר מאשר 14 יום והצליחו. במקביל התחילי להפחית את כמות הסיגריות בהדרגה כך שתפסיקי באופן מוחלט בעוד שבוע. המשיכי לעדכן אשמח להמשיך ולעזור בהצלחה נוה
מאיה, כדור הזיבן , לא אמור לגרום לך להפסיק לעשן. מטרתו להפסיק ,את הצורך לסיגריה, את אמורה לקבוע יום שבוא תפסיקי לעשן (רצוי יום במרחק של מספר ימים קדימה), החלטת הפסקת העישון הופכת מעט יותר קלה, מכיוון שאין צורך להתמודד עם התשוקה לסגריה.
אני משתמש שבוע בזיבן ועדיין לא רואה הפחתה בתשוקה ובצורך לסיגריה