מעבר לכזור אחד?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת זיבן כבר כחודש ולפי ההוראות , והפסקתי כבר לעשן במשך 15 יום . הייתי מבקשת לדעת האם אני יכולה לרדת לכדור אחד ביום , וזאת בגלל שסדר היום שלי הפוך . אני מתעוררת מאוחר בצוהרים והולכת לישון מאוחר בלילה {02:00 - 03:00 }. או שתציע לי מתי לקחת את הכדור השני אם את הראשון אני לוקחת בשעה 14:00. תודה רחל
רחל שלום!! תנסי ליטול את הכדור השני בשעה 2000 המשיכי לעדכן בהצלחה נוה