פסקת נטילת הכדורים וחזרה יחד אם הפסקת עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר הנכבד אני הפסקתי לאחר 10 ימים לקחת זיבן והתחלתי לקחת שוב את הכדורים לאחר 6 ימים כך שאני כבר לוקח את כדורים בחזרה 4 ימים לאחר יומיים של נטילת הכדורים הורדתי את מספר הסיגריות שאני מעשן מ-80 סיגריות ביום ועכשיו אני מעשן רק הוא קונה כך שבאמת מעשן לא יותר מ-10 סיגריות ביום השאלה האם כדאי כבר מעכשיו להפסיק בכלל לעשן?????????????.
לקריאה נוספת והעמקה
עוזי שלום ממליץ ליטול את כדורי הזייבן פעמיים ביום ולהתמיד בכך במשך 7 שבועות לפחות. במקביל הפחת את כמות הסיגריות בהדרגה כך שתפסיק לגמרי תוך שבוע. בהצלחה נוה