שאלה לד"ר נוה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מבין כי התרופה זייבן משמשת גם כנוגדת דיכאון. הנני מעשן ששואף להיגמל אך מטופל כרגע בתרופה אחרת - סרוקסט (30 מ"ג ליום). האם ניתן לשלב בין תרופות אלו ? מצפה לתשובתך המהירה. בתודה מראש, אלמונימי.
לקריאה נוספת והעמקה
אלמונימי שלום!! זייבן משמשת לגמילה מעישון ואכן הינה בעלת השפעות על מצב הרוח, אין מניעה ליטול תרופה זו בשילוב עם סרוקסט אך יש להתאים את המינון בשיתוף עם הרופא המטפל. בד"כ נהוג להפחית את מינון התרופה לחצי או את מינון הסרוקסט, תוך מעקב. ראה פירוט על זייבן בהודעה נפרדת לכלל הפונים בהצלחה נוה