כדורי זייבן- ספרו מנסיונכם!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בימים הקרובים אני מתכוונת להתחיל בנטילת הכדורים לגמילה. אני מעשנת כבר 36 שנים כ-30 סיגריות ליום. שאלתי מה קורה בנוגע להשמנה? אני בעברי הייתי מאד שמנה לפני כ-10 שנים הורדתי במשקל והתחלתי בפעילות ספורט אינטנסבי יום יום, לכן מה שמפחיד אותי ביותר הוא הנושא של העליה במשקל. ברצוני לציין שאני לוקחת כדורים להורדת לחץ דם- קרוליל אודה לתשובה מהירה אשמח לשמוע מאנשים שהצליחו בעזרת הכדורים
מניסיוני, ירדתי 5 ק"ג במשך חודש שלקחתי את התרופה... כמעט אין תיאבון לאכול
היי היום סיימתי לקחת את הכדור האחרון. עישנתי 30 שנה קופסה ליום. הכדורים מאד יעילים. לא היתה לי שום עליה במשקל, הגמילה היתה קלה, היתה לי הרבה אנרגיה ותופעת הלואי היחידה שסבלתי ממנה היתה הפרעות בשינה, שאותן פתרתי לאחר כמה זמן בעזרת כדורי שינה. אני ממליצה לנסות ושיהיה בהצלחה.
תודה עירית היום הפסקתי לעשן ובכוונתי להתחיל היום ליטול את הכדור הראשון אני מקווה להצליח!