עיפות מרובה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ותודה מראש על התשובה, אתמול סיימתי לקחת את הזייבן. אינני מעשנת כבר 9 שבועות. הדחף לעישון לא נעלם לגמרי אבל הוא מאד קטן וניתן להתמודד איתו (עשנתי 37 שנים) אבל אני כל הזמן עיפה ורעבה. האם העיפות הגדולה קשורה להפסקת העישון ו/או ללקיחת הזיבן? אם כן , מה לעשות בנידון? שוב תודה העייפה
שלום!! התלונות על עייפות יכולות להיות קשורות לשינויים הקשורים מעצם הגמילה מהניקוטין תופעה היכולה להתגבר לאחר הפסקת הזייבן. בד"כ תופעה זו מתאזנת לאחר מספר שבועות. בכל מקרה במידה ותלונותייך ימשכו ממליץ להיבדק ע"י הרופא המטפל ולשלול גם מצבים אחרים. אשמח אם תמשיכי לעדכן בהצלחה נוה