נגמרו הכדורים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לחברי הפורום שלום, שלשום סיימתי 8 שבועות של נטילת זייבן. בתקופה זו ירדתי מעישון של כ - 30 סיגריות ליום לעישון של 1-3 סיגריות אך לא הצלחתי להגמל כליל. האם אפשר להמשיך להשתמש בכדורים אלו תקופה נוספת?
לקריאה נוספת והעמקה
יונתן שלום!! לעיתים הסיגריות האחרונות הן הקשות ביותר!! אכן אפשר להמשיך וליטול זייבן אך נידרשת התבוננות נוספת מדוע הינך ממשיך לעשן ומהם המצבים המעודדים זאת. נראה כי עלייך לשנות את המצבים הקשורים בעישון. ממליץ לקפוץ למים ולהימנע מעישון כליל!!! אין ספק כי לאחר 8 שבועות של נטילת זייבן הינך מוכן לכך מבחינה פיזיולוגית!!! המשך לעדכן בהצלחה נוה