יום 12

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

25/02/2004 | 14:01 | מאת: שי

אני ביום ה-12 לטיפול בזיבן. זהו היום שבו החלטתי להפסיק לעשן אבל אני לא מרגיש שום שינוי. הרצון לסיגריה עדיין גדול מאד. מה לעשות???

לקריאה נוספת והעמקה
27/02/2004 | 14:29 | מאת:

שי שלום!! התחל להפחית את כמות הסיגריות בהדרגה כך שתוכל להפסיק כליל בעוד כשבוע!! המשך לעדכן בהצלחה נוה

20/06/2004 | 00:14 | מאת: רפי

אני בן 40, מעשן 2 קופסאות סיגריות ליום. לפני כשנתיים עברתי ארוע לב (אוטם והשתלת סטנט). מאז הארוע אינני מצליח להפסיק לעשן למרות רצון עצום. בהתייעצות עם הרופאה המטפלת הומלץ לי להשתמש בכדורי זייבן. הרופאה גם ציינה שקיימות תופעות לוואי כגון: דיכאון והפרעות שינה. אני די סקפטי לגבי הצלחת הטיפול, למרות התגובות שניתקלתי בפורום שמדווחות על אחוזי הצלחה גדולים. כמה זמן יכול להימשך הטיפול עם זייבן? תוך כמה זמן מרגישים חוסר רצון מוחלט לעשן? אשמח לקבל תשובה מד"ר נווה וגם תגובות ממשתתפי הפורום. בתודה, רפי.