יום 12
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ביום ה-12 לטיפול בזיבן. זהו היום שבו החלטתי להפסיק לעשן אבל אני לא מרגיש שום שינוי. הרצון לסיגריה עדיין גדול מאד. מה לעשות???
שי שלום!! התחל להפחית את כמות הסיגריות בהדרגה כך שתוכל להפסיק כליל בעוד כשבוע!! המשך לעדכן בהצלחה נוה
אני בן 40, מעשן 2 קופסאות סיגריות ליום. לפני כשנתיים עברתי ארוע לב (אוטם והשתלת סטנט). מאז הארוע אינני מצליח להפסיק לעשן למרות רצון עצום. בהתייעצות עם הרופאה המטפלת הומלץ לי להשתמש בכדורי זייבן. הרופאה גם ציינה שקיימות תופעות לוואי כגון: דיכאון והפרעות שינה. אני די סקפטי לגבי הצלחת הטיפול, למרות התגובות שניתקלתי בפורום שמדווחות על אחוזי הצלחה גדולים. כמה זמן יכול להימשך הטיפול עם זייבן? תוך כמה זמן מרגישים חוסר רצון מוחלט לעשן? אשמח לקבל תשובה מד"ר נווה וגם תגובות ממשתתפי הפורום. בתודה, רפי.