זיבן ואלכוהול
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור שלום. אני נוטל זיבן זה היום השלישי. יש לי כמה שאלות: 1. מתי, באילו שעות ממולץ ליטול את התרופה? 2. האם אסור בכלל לשתות משקאות חריפים? תודה
אנדריי שלום!! להלן הוראות השימוש בזייבן: התחל את הטיפול בבקר עם 1 טבליה (150מג) של Zyban למשך 3-5 ימים ראשונים בעוד הינך ממשיך לעשן. לאחר מכן במידה ואין תופעות לוואי ובהתייעצות עם הרופא העלה את המינון ל-2 טבליות Zyban ליום (300מג). יש ליטול את הכדור השני בהפרש של 8 שעות לפחות מהכדור הראשון, רצוי לא לאחר השעה 1800 בכדי להקטין את ההשפעה על השינה. קבע יחד עם הרופא את יום הפסקת העישון בפרק זמן של 7 עד 14 ימים מתחילת הטיפול. יש להמשיך את הטיפול עם 2 טבליות Zyban למשך 7-9 שבועות לפחות. במקרים מסויימים ניתן אף להמשיך בטיפול לתקופות ארכות יותר. 2. ההמלצות הן להימנע משתיית אלכוהול במהלך השימוש בזייבן בכדי למנוע הגברת הסיכוי לתופעות לוואי. בהצלחה נוה