תופעות לוואי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור. אני ביום 11 ללקיחת זיבן, עד לפני יומיים הסיגריה באמת התחילה לדחות אותי והיה לי פחות חשק לעשן (5 סיגריות ביום לעומת קופסה) אך היום הטעם הטוב של הסיגריה התחיל לחזור וכן החשק לעשן יותר (המוטיבציה יורדת!) בנוסף אני חש בחילות רק היום (האם כדאי להפסיק את נטילת הכדורים?) אשמח לקבל תשובה בהקדם דרור
דרור שלום!! הינך נמצא בתהליך גמילה ועליך לזכור מדוע התחלת ולהתמיד בנטילת הכדור פעמיים ביום כמומלץ. התחושות אותן אתה חש קשורות בתהליך הגמילה. בפרק הזמן הנוכחי עליך להיפטר מהסיגריות כליל!! כל סיגריה שהינך שואף כעת מאריכה את הדרך!! התמד והצלח והמשך לעדכן נוה