איך לא להתחיל מחדש
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 21, מעשנת יותר מ- 4 שנים, בסביבות חצי קופסה ליום. אני לא מעשנת כבר שבוע. השאלה שלי: מנסיונך, איך אפשר להמנע מהפיתוי ל"רק סיגריה אחת", ובכך למעשה לחזור לנק' ההתחלה?
ענבל שלום!! תחילה עלייך לזכור מדוע כדאי לא לעשן!! עלייך להימנע מסביבת מעשנים כמידת האפשר. בזמנים בהם הינך חשה כמיהה לסיגריה זכרי זהו זכרון קצר החולף תוך מספר דקות ועוצמתו פוחתת עם הזמן. בזמנים אלו נישמי עמוק שתי כוס מים ונסי לשנות את הפעילות בה הינך עוסקת באותו הרגע ע"י פעילות אחרת רצוי הליכה קצרה או כל עיסוק אחר רצוי לא אכילה!! התמידי והצליחי נוה