הפסקת עישון.
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נווה שלום ושאר חברי הפורום שלום. אני הפסקתי לעשן ב 1 לפברואר , כבר 17 יום אני ללא סיגריה וממשיך לקחת זיבן יש לי 2 שאלות 1. כמו שבעבר ציינתי יש לי קופסא של זיבן עוד מהטיפול הקודם. תאריך פקיעת התוקף של התרופה הוא בעוד שנה . בנוסף נשארו לי כדורים לעוד 5 ימים בקופסא הנוכחית 2. אני מתכנן להמשיך עם כמות הכדורים שבקופסא הקודמת הענין שיש שם פחות מ - 60 טבליות (בערך 40) השאלה שלי האים יש לכך השפעה מהותית על הסיכוי להפסיק טוטאלית גם ללא נטילת התרופה - האים אני חיב לקנות עוד קופסא (וזאת תרופה לא זולה כלל וכלל - עלות הבערך 400 ש"ח וקופת החולים לא משתתפת (מכבי)) או שאני יכול לסים את הטיפול גם בפחות זמן 3. שאלה נוספת - אני עדין סובל מתחושות של טשטוש סחרחורות וריחוף - מתי זה כבר יפסק ???? עברו 17 יום ?
איתמר שלום!! יישר כוח נראה כי בידך מספיק כדורים בכדי לסיים 7 שבועות של טיפול!! באשר לתחושות עליהן אתה מדווח הן אמורות לחלוף עם הזמן! המשך לעדכן המשך הצלחה נוה
קופת חולים מכבי נותנת 50% השתתפות אם אתה קונה את התרופה בבית מרקחת שלה.