שתי שאלות בנוגע לזייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלתי הראשונה היא,כמה זמן לאחר נטילת הזייבן יש לחכות(אם בכלל) לפני שמנסים להכנס להריון? ןשאלתי השנייה היא,האם בעודי נוטלת זייבן,בארוע חד פעמי, ניתן לשתות משקאות אלכוהוליים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום!! אין הנחיות ברורות בעניין זה אך נראה הגיוני לחכות מחזור אחד. ההמלצות לנטילת הכדור הינן להימנע משתיית אלכוהול במקביל לנטילת זייבן בשל הסיכון לתופעות לוואי. יש לציין כי שתיית כוס אחת של אלכוהול באופן חד פעמי אמורה להיות פחות מסוכנת משתיית אלכוהול באופן קבוע נוה