זיבן לא עוזר כלכך.
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ל"ר נוה טוב !!!! אני כבר מעשן כ 14 שנים מעל קופסה ביום , ישנם לילות או בקרים שפשוט קשה להתעורר מרוב השיעול והחנק שיש ברעל הזה, יש לציין אף שאני אף סובל מקשיי נשימה. לקחתי כבר את כל החבילה הראשונה של זיבן היו ימים שהיתי מאושר שבאמת הפחתתי את כמות הסגריות וחצאי ימים שממש לא עישנתי . עכשיו אני כבר התחלתי את הרצפת השני ומצבי לא משתפר. מה עוד אפשר לעשות כדי לנתרל את הרצון לדחף של סגריה נוספת ? בתודה מראש . רמי.מ
רמי שלום!! נראה כי למרות קשייך הינך בדרך הנכונה!! לאחר חודש של נטילת זייבן גופך מוכן מבחינה פיזיולוגית להפסקת העישון וכעת הגיע הזמן לקפוץ למים ולהפסיק !!! המשך את הטיפול בזייבן ובמקביל בחר את יום הפסקת העישון וזרוק את הסיגריות!! המשך לעדכן בהצלחה נוה