הצורך לעשן לא עובר
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר נוה אני לוקחת שבועיים זיבן לאחר 44 שנות עישון בכמות של כ-40 סיגריות ליום. ביום השביעי ללקיחת התרופה התחלתי לרדת בכמות הסיגריות ואני 3 ימים ללא עישון אבל..... אנני בטוחה שאעמוד במשימה. הצורך שלי לעשן מטריד אותי כל היום ואני מוצאת את עצמי חושבת -סיגריות מתי תופעה זאת אמורה לחלוף אם בכלל
רותי שלום!! ראשית עושה רושם כי הינך מצליחה יפה מאד!! יש לזכור כי הכמיהה לסיגריה מופיעה לאחר הפסקת העישון ובד"כ תוקפת למספר רגעים. בד"כ תחושה זו פוחתת עם הזמן ןהדרך להתמודד עימה היא: לשתות מים, להסיח את הדעת באמצעות פעילות שונה מהמצב בו הינך נמצא, לנסות להימנע ממצבים המזכירים או קשורים בסיגריה, להזכיר לעצמך מדוע הפסקת לעשן ולהתרחק מסביבת מעשנים. המשיכי לעדכן בהצלחה נוה