זייבן- תגובה בין-תרופתית
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי לקחת זייבן להפסקת עישון אתמול, כמו-כן אני לוקחת כבר כשנה ציפראמיל-20 מ"ג, האם יש תגובה בין תרופתית שלילית בין הכדורים הללו? לפעמים אני גם לוקחת ואבן-5מ"ג באמצע הלילה בגלל נדודי שינה, האם לואבן ישנה תגובה לא טובה יחד עם זייבן? אודה לכם מראש על תשובתכם המהירה.
אתי שלום. בתשובה לשאלתך, אני לוקחת רסיטל זה מאותה מפלגה התייעצתי עם הרופאה שמטפלת בי ואמרה שאין כל נזק. אבל רצוי להגיע אליה לאחר מספר ימים של לקיחת הזייבן. אני ביום השמיני ועדיין מעשנת למעלה מקופסא ביוםץ
שלום!! ממליץ על מעקב של הרופא המטפל יתכן ויהיה מקום להפחתת מינון הציפראמיל לחצי כדור ו/או מינון הזייבן. אין מניעה ליטול גם ובן. בהצלחה נוה