אני ביום השני של נטילת זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעשן קופסה ליום. אחרי כמה זמן מומלץ להפסיק לגמרי את העישון? תודה מראש
גרי שלום, אני ביום השביעי של הזייבן ועדיין מעשנת יותר מקופסא ליום. כנראה שזה באמת לוקח זמן . על כל פנים שיהיה לנו ולכולם בהצלחה
לפי מה שראיתי מהיום העשירי יש השפעה...אבל זה בטח שונה מאדם לאדם.. נזרום.....
גרי שלום, אני ביום השביעי של הזייבן ועדיין מעשנת יותר מקופסא ליום. כנראה שזה באמת לוקח זמן . על כל פנים שיהיה לנו ולכולם בהצלחה