זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבוע טוב היום הוא היום השלישי עם הזיבן (עדיין כדור אחד) סובל מבחילות!!! תופעה רגילה ? מתי זה עובר ?? תודה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום!! התופעה מוכרתויכולה להיות קשורה גם לאפקט הגמילה מניקוטין או לנטילת התרופה. האם הפחתת את כמות הסיגריות? מתי התופעה מופיעה ? כמה זמן היא נמשכת? מה מקל עליה? האם הינך נוטל את התרופה בבקר על בטן ריקה? אשמח אם תפרט יותר בכל מיקרה עד אז ממליץ להמשיך במינון של כדור אחד ליום עוד מספר ימים ולבחון כיצד אתה חש בטרם העלאת המינון . כמובן שכל זאת בתאום עם הרופא המטפל. אשמח אם תעדכן בהצלחה נוה