זיבן ועצבנות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני לא מעשנת כבר שלושה שבועות כששבוע קודם לכן התחלתי ליטול זיבן. גם לי שנתי קצת נודדת ורק עכשיו, לאחר קריאת השאלות פה, הבנתי למה. האם השינה חוזרת להיות כפי שהיתה לאחר שמפסיקים עם הזיבן? שאלה נוספת, בשבוע האחרון קצת זזיפתי. שכחתי לקחת יום יום את הזיבן. אני עצבנית נורא. זה קשור לגמילה בכלל או לאי לקיחת הכדורים בשבוע האחרון. תודה מראש על התשובות. חנה
חנה שלום!! תחילה יישר כוח על הצלחתך! ממליץ שתחזרי ליטול את הזייבן כמומלץ פעמיים ביום במשך 7 שבועות לפחות. תחושותייך של עצבנות הינן אחד מהביטויים של אפקט הגמילה מהניקוטין דבר שכדור הזייבן מפחית ומונע. קשיי השינה חולפים לאחר הפסקת הטיפול בזייבן. בהצלחה נוה