חלומות מפחדים, נידודי שינה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ! אני נוטלת את הזיבן כבר שמונה ימים. ירדתי מקופסה וחמספר סגריות לשתיים ביום, אך אני בלילות איני ישנה או קמה לאחר שעתיים שלוש מזיעה לאחר חלומות מסויטים. האם להמשיך עם הכדור?
דפנה שלום!! החוויות אותן את חווה יכולות לנבוע מעצם הירידה בכמות הסיגריות ואפקט הגמילה מניקוטין וכן מהשפעות אפשריות של הזייבן. בשלב זה ממליץ להמשיך בנטילת הזייבן כמומלץ פעמיים ביום ולהעזר בכדור שינה למשך שבוע עד "שוך הסערה" כל זאת בתאום עם הרופא המטפל. אשמח להמשיך ולעזור בהצלחה נוה