זייבן וגראס
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני יודעת שמומלץ לא לשתות אלכוהול בזמן לקיחת הזייבן, אבל האם מותר לעשן גראס? והאם מותר לקחת עם בעיות בבלוטת התריס וגלולות? אני משתמשת במרקפטיזול וזה נכון שהזייבן זה סוג של פרוזאק?
מה דעתך להיגמל משני ההרגלים? את מצפה שרופא ימליץ לך להמשיך ולעשן גראס? הגראס כידוע אינו חוקי בארץ וידוע כגורם נזקים. נסי לראות בזייבאן תרופה שתעזור לך להפסיק למחוק לעצמך את המוח עם סמים.
שלום אני רוצה להתחיל להשתמש בזייבן לצורך הפסקת עישון . אני לוקח סרוקסט 10 מיליגרם ו קלונקס 25 מיליגרם שאלתי היא האם מותר לי להשתמש ב זייבן בתודה מראש